Γεια σας φίλες και φίλοι μου!😄

Το φθινόπωρο είναι εδώ, τουλάχιστον ημερολογιακά. Επίσημα βέβαια θα ξεκινήσει φέτος στις 23 Σεπτεμβρίου, αλλά αυτό δεν με εμποδίζει σε τίποτα να μπω σε ανάλογη φθινοπωρινή διάθεση για να σκεφτώ και να προγραμματίσω πράγματα που θα ήθελα να κάνω αυτό το φθινόπωρο.  Έτσι λοιπόν χωρίς άλλα λόγια ας δούμε μαζί μερικά από αυτά!


 Ανανέωση και οργάνωση γκαρνταρόμπας

Με τις καινούριες φθινοπωρινές συλλογές να φιγουράρουν ήδη από τα μέσα καλοκαιριού σε περιοδικά αλλά και online, σε διάφορες ιστοσελίδες μόδας, έχω προσθέσει κιόλας αρκετά καινούρια είδη στη λίστα μου. Μία καπαρντίνα σε μπεζ χρώμα, ένα blazer σε γκρι ή μπεζ καρό, λεπτά πουλόβερ (που φοριούνται από νωρίς) και κλασσικά μαύρα μποτάκια είναι κάποια από τα πράγματα που θέλω άμεσα να προσθέσω στην ντουλάπα μου.

Κι επειδή τα καινούρια πράγματα χρειάζονται τον δικό τους χώρο, ένα καλό ξεκαθάρισμα και μια ανακατάταξη στην ντουλάπα κρίνεται απαραίτητη. Ρούχα παλιά ή ρούχα που δεν φορέθηκαν την τελευταία χρονιά καθώς και παπούτσια επιβάλλεται να δώσουν την θέση τους στα καινούρια.

 Κοντινές και μακρινές αποδράσεις

Κάθε φθινόπωρο μου αρέσει πολύ να επισκέπτομαι την Θεσσαλονίκη και τα τελευταία χρόνια συνδυάζω το ταξίδι με την επίσκεψη μου στην μεγάλη έκθεση ομορφιάς που πραγματοποιείται συνήθως στο τέλος Νοεμβρίου ή αρχές Δεκεμβρίου. Έχοντας ζήσει αρκετά χρόνια στη συμπρωτεύουσα διατηρώ πολλές φιλίες και χαίρομαι πραγματικά να συναντιέμαι μαζί τους κάθε φορά που ανεβαίνω στην πόλη. Βόλτες για καφέ και φαγητό καθώς και ψώνια ή απλά και μόνο χάζεμα στις βιτρίνες της Τσιμισκή και της Μητροπόλεως είναι κάτι που απολαμβάνω πραγματικά και ποτέ δεν βαριέμαι, ιδίως όταν έχω και τις φίλες μου παρέα.

Για φέτος έχω προγραμματίσει κι ένα ταξίδι στο εξωτερικό, στην Κοπεγχάγη. Η Κοπεγχάγη μπήκε στη λίστα με τα ''ταξίδια που θέλω να κάνω'' από τη στιγμή που διάβασα το βιβλίο: ''The little book of Hygge'' του Meik Wiking και ανυπομονώ να γνωρίσω από κοντά την πόλη και την χώρα στην οποία κατοικούν οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι στον κόσμο, και γιατί όχι, να νιώσω κατ' ιδίαν τι εστί Hygge!


Φωτογραφίες

Έχω να ανεβάσω φωτογραφίες στο Instagram αρκετό καιρό τώρα και η αλήθεια είναι πως από τα μέσα της χρονιάς και μετά έχασα λίγο την όρεξη και την διάθεση μου να τραβάω φωτογραφίες είτε για να μοιράσω στα social networks μου είτε απλά για να εξασκούμαι και να μάθω να χρησιμοποιώ καλύτερα την φωτογραφική μου μηχανή. Θέλω λοιπόν να ξεκινήσω και πάλι αυτό το φθινόπωρο με φωτογραφίες προϊόντων ομορφιάς (κάτι που ανέκαθεν μου άρεσε) και να πειραματιστώ επίσης με καινούριες τεχνικές και διαφορετικά πράγματα όπως τοπία φθινοπωρινά, πορτραίτα κλπ.


 Διάβασμα, περισσότερο διάβασμα 

Αν και ποτέ δεν σταματάω να διαβάζω, τον τελευταίο καιρό λόγω έλλειψης χρόνου αλλά και κούρασης (πολλές ώρες εργασίας) έχω αρκετά βιβλία που περιμένουν υπομονετικά στη σειρά τους για να διαβαστούν. Ξεκίνησα ήδη με κάποια που έχω αφήσει στη μέση κι ελπίζω σύντομα (εύχομαι μέχρι τα Χριστούγεννα)  ο αριθμός των διαβασμένων να αυξηθεί σημαντικά. 


 Φθινοπωρινές συνταγές

Φθινόπωρο χωρίς μηλόπιτα? Δεν νομίζω. Τα μήλα βρίσκονται στην καλύτερη εποχή τους και μια μηλόπιτα σερβιρισμένη με ζεστό αρωματικό τσάι ή καφέ είναι αγαπημένος κλασσικός φθινοπωρινός συνδυασμός. (Σύντομα σας έχω και συνταγή για την τέλεια μηλόπιτα) Εκτός από την μηλόπιτα και την λατρεμένη γλυκιά κολοκυθόπιτα θέλω να δοκιμάσω την τύχη μου και με κάποια άλλα φθινοπωρινά φαγητά όπως ''χοιρινό με κυδώνια, κάστανα και μήλα'', ''σούπα με τραχανά και μανιτάρια'', ''σουφλέ κοτόπουλο με πράσα'' κ.α. Ενημέρωση για την πρόοδο και την επιτυχία των συνταγών σε επόμενα ποστ.😋

Εσείς τι θα θέλατε να κάνετε αυτό το φθινόπωρο? Θα χαρώ πολύ να μοιραστείτε μαζί μου σκέψεις και σχέδιά σας.

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη κι εύχομαι να έχετε μία υπέροχη μέρα.
Φιλιά πολλά,
Ελένη. 💋💋

Δεν υπάρχουν σχόλια: