Γεια σας φίλες και φίλοι μου,

Καλό Φθινόπωρο και επισήμως! Πως περάσατε το Σαββατοκύριακο; Ελπίζω όμορφα και το ίδιο υπέροχα να ξεκίνησε και η εβδομάδα σας.

Τα Κορεάτικα καλλυντικά μπορεί κανείς πολύ εύκολα να τα βρει τώρα πια και στην ελληνική αγορά. Εγώ προσωπικά έχω την τύχη να συνεργάζομαι με την εταιρία Althea Korea (είμαι κι εγώ μέλος στην δική τους κοινότητα ομορφιάς, Althea Angels) και κάθε φορά που ένα καινούριο προϊόν λανσάρεται μπορώ να το δοκιμάσω άμεσα.


Σήμερα θα σας παρουσιάσω κάποια από τα αγαπημένα μου προϊόντα καθαρισμού που μπορείτε να βρείτε αποκλειστικά στην εταιρία Althea και σε κάποιο επόμενο ποστ θα μοιραστώ μαζί σας προϊόντα και από άλλες Κορεάτικες εταιρίες.


Ένα πολύ αγαπημένο προϊόν, που τυχαίνει να είναι και  ένα από τα πρώτα που δοκίμασα, είναι το καθαριστικό προσώπου  Contour Cleanser. Αυτό το καθαριστικό ανήκει στη σειρά Bare Essentials.
(Τα άλλα δύο προϊόντα είναι το Primer Water και η ενυδατική κρέμα Fixer Cream.)

Το Contour Cleanser περιέχει μικρούς κόκκους για ήπια απολέπιση του δέρματος και παρόλο που δημιουργεί αρκετό αφρό, ξεπλένεται πολύ εύκολα αφήνοντας το δέρμα απαλό και δροσερό. Μυρίζει επίσης υπέροχα, δροσιά και φρεσκάδα, λόγω των φύλλων λουίζας που περιέχει. Το χρησιμοποιώ κάθε πρωί σε συνδυασμό με τα άλλα δύο προϊόντα της σειράς, περισσότερο τους καλοκαιρινούς μήνες.


Ένα άλλο καθαριστικό προσώπου το οποίο δρα και σαν serum είναι το Pore Purifying Serum Cleanser. Είναι διαυγές σαν το νερό, αρκετά λεπτόρρευστο και η μυρωδιά του είναι πολύ ελαφριά, φρέσκια και φρουτώδης. Αυτό το προϊόν χρησιμοποιείτε πρωί ή και βράδυ. Το πρωί μου αρέσει να το χρησιμοποιώ σαν καθαριστικό και να δημιουργώ αφρό τον οποίο ξεπλένω με νερό ενώ το βράδυ πολλές φορές το χρησιμοποιώ και σαν micellar water, απλώνοντάς το σε ένα δίσκο καθαρισμού.

Και στις δύο περιπτώσεις πάντως το δέρμα μου παραμένει καθαρό, απαλό και πολύ ενυδατωμένο.


Τέλος, ένα ακόμη καινοτόμο προϊόν καθαρισμού που απολαμβάνω να χρησιμοποιώ είναι ένα peeling-mask προϊόν, το Milk Peel Cream Mask. Όπως προδίδει και το όνομά του, είναι 3 προϊόντα μαζί, 3-σε-1, μάσκα, πήλινγκ και κρέμα. Έχει κρεμώδης υφή και μυρίζει πολύ όμορφα σαν παιδική πούδρα και γάλα ταυτόχρονα. Αν και περιέχει AHA και BHA οξέα, καθαρίζει και απολεπίζει το δέρμα αλλά χάρη στις πρωτεΐνες γάλακτος που περιέχει διατηρεί το δέρμα ενυδατωμένο χωρίς αυτό να χάνει την απαραίτητη υγρασία του, χωρίς να το στεγνώνει με λίγα λόγια. 

Λόγω του ότι η έκθεση του δέρματος στον ήλιο μετά την χρήση  AHA και BHA οξέων μπορεί να δημιουργήσει ζημιές στο πρόσωπο προσέχω να το χρησιμοποιώ μόνο απογευματινές ή βραδυνές ώρες. 

Όλα τα αγαπημένα μου Κορεάτικα προϊόντα καθαρισμού μπορείτε να βρείτε αποκλειστικά και μόνο στην Althea Korea

Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο Κορεάτικο προϊόν καθαρισμού; Αν ναι, πείτε μου τις εντυπώσεις σας και τι θα προτείνατε με τη σειρά σας να δοκιμάσουμε. 

Όπως πάντα, σας ευχαριστώ για την επίσκεψη κι εύχομαι να έχετε μία υπέροχη μέρα.

Φιλιά πολλά,

Ελένη. 💋💋

Μπορείτε αν θέλετε να με ακολουθήσετε: 




Δεν υπάρχουν σχόλια: